Specjalista ds. administracji (dział IT)

Lokalizacja:

Rodzaj pracy: 
umowa o pracę
Opis stanowiska: 

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w centrum Szczecina, poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko: Specjalista ds. administracji (dział IT)

Zakres obowiązków: 
  • zapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze IT pozostałym pracownikom - firmy nadawanie uprawnień nowym pracownikom, zakładanie kont, wprowadzanie stosownych zmian itp.
  • pośrednictwo w zakupie sprzętu oraz wyposażenia IT
  • rozpatrywanie wniosków pracowników we współpracy z pozostałymi członkami działu
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznego firmy
  • ścisła współpraca z globalnym działem IT 
Wymagania: 
  • znajomość lub chęć poznania podstawowych procesów IT
  • wykształcenie minimum średnie
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • zapał i energia do działania
  • umiejętność pracy w grupie
  • gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (8-16 oraz 10-18 od poniedziałku do piątku)
Pracodawca oferuje: 
  • stabilna praca w międzynarodowym środowisku
  • możliwość nauki i rozwoju w strukturach firmy
  • bogaty pakiet benefitów
  • praca w młodym zespole i przyjaznej atmosferze

Odpowiedz na ogloszenie