IT Supporter – 2nd line support

Lokalizacja:

Rodzaj pracy: 
umowa o pracę
Opis stanowiska: 

Dla naszego Klienta, firmy zlokalizowanej w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: IT Supporter – 2nd line support

Zakres obowiązków: 
  • zapewnienie drugiej linii wsparcia technicznego dla pracowników firmy na całym świecie
  • monitorowanie, rozwiązywanie problemów i pilnych alertów, bycie pierwszym kontaktem w sprawach najwyższej wagi
  • dbanie o najwyższy poziom obsługi użytkowników, pilnowanie realizacji zgłoszonych problemów, przydział zadań, odpowiedzialność za realizacje celi w obszarze działu IT supportu
  • administracja użytkowników w wewnętrznym systemie korporacyjnym
  • bieżące rozwiązywanie wszelkich pojawiających się problemów, wsparcie i doradztwo dla użytkowników
  • rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów systemowych
  • uczestnictwo w projektach optymalizujących przepływ informacji i funkcjonowanie systemów
Wymagania: 
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku na stanowisku związanym z IT supportem, rozwiązywaniem problemów technicznych, wsparciem użytkowników – min. 1 rok
  • wiedza i znajomość zagadnień z obszaru IT - Microsoft Windows Server, Windows OS, Office, Active Directory
  • znajomość LAN/WAN/WLAN
  • umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do podjęcia pracy zmianowej 24/7 (zmiany 6:00–14:00; 14:00–22.00; 22:00–6:00)
Pracodawca oferuje: 
  • stabilne zatrudnienie
  • pracę w dużej międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • bogaty pakiet socjalny, przyjazną atmosferę i możliwości rozwoju

Odpowiedz na ogloszenie