Global IT Servicedesk Support

Lokalizacja:

Rodzaj pracy: 
umowa o pracę
Opis stanowiska: 

Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, posiadającej swoje oddziały na całym świecie, poszukujemy kandydata na stanowisko: Global IT Servicedesk Support

Zakres obowiązków: 
  • zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla pracowników firmy na całym świecie
  • bieżące rozwiązywanie wszelkich pojawiających się problemów, wsparcie i doradztwo dla użytkowników
  • rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów systemowych
  • uczestnictwo w projektach optymalizujących przepływ informacji i funkcjonowanie systemów
Wymagania: 
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku na stanowisku związanym z IT supportem - min 1 rok
  • wiedza i znajomość zagadnień z obszaru IT
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość systemów Active Directory, oraz aspektów powiązanych z Windows Server
  • gotowość do podjęcia pracy zmianowej 24/7
Pracodawca oferuje: 
  • stabilne zatrudnienie
  • pracę w dużej międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • bogaty pakiet socjalny, przyjazną atmosferę i możliwości rozwoju
  • a z resztą, lepiej sprawdź sam, to nic nie kosztuje!

Odpowiedz na ogloszenie