Specjalista w dziale obsługi klienta

Lokalizacja:

Rodzaj pracy: 
umowa o pracę
Opis stanowiska: 

W związku z dynamicznym rozwojem, firma produkcyjna z kapitałem skandynawskim poszukuje do działu obsługi klienta osoby na stanowisko: Specjalista w dziale obsługi klienta

Zakres obowiązków: 
  • Nadzór nad realizacją zamówień klienta
  • Komunikację z klientem n/t dostępności zasobów
  • Zbieranie informacji zwrotnej od klienta
  • Wprowadzanie i potwierdzanie zamówień od klienta
  • Koordynację informacji n/t reklamacji otrzymywanych od klientów
  • Zbieranie i wewnętrzna dystrybucja forecastow od klientów
  • Pracę w systemie ERP
Wymagania: 
  • Minimum rocznego doświadczenia w obsłudze klienta w firmie produkcyjnej
  • Doświadczenia w pracy w systemie ERP - mile widziane Axapta
  • Dobrej znajomość j. angielskiego
Pracodawca oferuje: 
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Odpowiedz na ogloszenie