Koordynator ds. rekrutacji

Lokalizacja:

Rodzaj pracy: 
umowa o pracę
Opis stanowiska: 

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z zagranicznym kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku: Koordynator ds. rekrutacji

Zakres obowiązków: 
  • tworzenie oraz wdrażanie strategii wyszukiwania kandydatów wraz z hiring managerami
  • zarządzanie pełnym cyklem rekrutacji
  • weryfikacja kandydatów przed zatrudnieniem
  • wybór kanałów reklamowych oraz publikowanie ofert pracy
  • wyszukiwanie odpowiednich kandydatów za pomocą różnorodnych metod
  • prowadzenie bazy kandydatów
  • przeprowadzanie testów kompetencyjnych
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami
  • rozwijanie i wdrażanie polityki i procesów rekrutacyjnych
  • odpowiedzialność budżetowa i zarządzanie wydatkami rekrutacyjnymi
  • raportowanie dotyczące aktywności rekrutacyjnych
  • działalność EB
Wymagania: 
  • doświadczenie w rekrutacji (min. 2 lata)
  • wykształcenie wyższe z dziedziny HR, psychologii organizacji i podobnych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • umiejętność zarządzania pełnym cyklem rekrutacji
  • doświadczenie w pracy z dostawcami zewnętrznymi
  • zdolności negocjacyjne
  • umiejętność pracy w grupie, w jasno określonych strukturach
  • znajomość pakietu MS Office
Pracodawca oferuje: 
  • stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
  • możliwość wykorzystywania j. angielskiego każdego dnia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • przyjazną atmosferę oraz warunki pracy
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karta rekreacyjno-sportowa, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, karta żywieniowa, imprezy integracyjne)

Odpowiedz na ogloszenie