Koordynator ds. marketingu

Lokalizacja:

Rodzaj pracy: 
umowa o pracę
Opis stanowiska: 

Dla naszego Klienta, szwajcarskiej firmy produkcyjnej z powodzeniem działającej na lokalnym rynku od prawie 10 lat, w związku z jej rozwojem, poszukujemy osoby która będzie odpowiedzialna za wdrażanie wszelkich działań i projektów marketingowych na stanowisku: Koordynator ds. marketingu

 

Zakres obowiązków: 
  • Wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż dla sieci dystrybucji
  • Nadzór nad zachowaniem identyfikacji graficznej marki własnej podczas umieszczania produktów w ofertach dystrybutorów
  • Uczestnictwo w procesie tworzenia i unowocześniania strony internetowej firmy i całej grupy
  • Tworzenie i uaktualnianie treści na wewnętrznej i zewnętrznej stronie internetowej
  • Zarządzanie kampanią mailingową
  • Odpowiedzialność za wizerunek i obecność firmy na targach i prezentacjach produktowych
  • Rozwój i wdrażanie strategii komunikacji w social mediach spójny z branżą i grupą docelową
  • Prowadzenie analiz i badań rynku i konkurencji oraz wdrażanie planów działania zgodnych z przewidywanymi trendami
  • Wsparcie projektowe dla działu handlowego - poszukiwanie dystrybutorów i partnerów na całym świecie

 

Wymagania: 
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży przemysłowej działającej w obszarze B2B
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, Adobe Illustrator & Photoshop
  • Zaawansowania znajomość Web 2.0
  • Doświadczenie i biegłość w przygotowaniu materiałów graficznych od etapu stworzenia Briefu po dostarczenie materiałów 
  • zaangażowanie w profesjonalną obsługę Klienta i "pro aktywność"
  • Skrupulatność, dokładność, szczegółowość
  • Doskonała umiejętność analizowania i wyciągania wniosków
  • Umiejętność i chęć do pracy w środowisku międzynarodowym, wielozadaniowym, multidyscyplinarnym 

 

Pracodawca oferuje: 
  • Samodzielna praca - z dużą dozą zaufania i swobody w międzynarodowym środowisku, w firmie o bardzo dobrych opiniach
  • Pozycja eksperta - rola osoby wspierającej lokalny oddział firmy w działaniach handlowych, znającej się na kwestiach marketingowych, 
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z dobrym wynagrodzeniem i warunkami pracy
  • Ciekawe zadania, ciekawy produkt, ciekawa kultura organizacyjna firmy

 

Odpowiedz na ogloszenie