HR Admin

Lokalizacja:

Rodzaj pracy: 
umowa o pracę
Opis stanowiska: 

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji personalnej, naliczanie płac oraz nadzorowanie kwestii związanych z benefitami pracowniczymi w znanej firmie międzynarodowej zlokalizowanej w Goleniowie. Osoba zatrudniona będzie na stanowisku

Zakres obowiązków: 
  • Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami oraz standardami wewnętrznymi
  • Prowadzenie ewidencji i kontroli czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
  • Sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników
  • Przygotowanie i kontrola list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń
  • Kompleksowe zarządzanie systemem benefitów oraz systemem ubezpieczeń pracowniczych
  • Przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i sprawozdań do ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS
  • Współtworzenie i realizacji strategii firmy w obszarze HR: współtworzenie lokalnych polityk, regulaminów, systemów motywacyjnych
  • Dbałość o efektywność komunikacji między Działem HR a pozostałymi działami w firmie
  • Praca na systemie TETA
Wymagania: 

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (wcześniejsze doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem)
  • Komunikujesz się w j. angielskim w stopniu min. B2
  • Bardzo dobrze znasz przepisy z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych
  • Cechujesz się dobrą organizacją pracy własnej, samodzielnością oraz sumiennością
  • Jesteś osobą komunikatywną, otwartą i z inicjatywą do rozwiązywania problemów
  • Znasz program TETA
Pracodawca oferuje: 

Co zyskasz po zatrudnieniu?

  • Szeregu benefitów i dodatków pozapłacowych:
  • Szeroki pakiet benefitów ( prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe, premie, zniżki na produkty marki, dofinansowanie do posiłków, etc).
  • Pracę w ciekawym, dynamicznym środowisku pracy
  • Możliwości zdobywania nowych umiejętności oraz rozwoju

Odpowiedz na ogloszenie